Mid Season Sale | Sutaupykite iki 50% →
Pavasaris namuose ir lauke | Semkitės įkvėpimo →
5 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Dažnai užduodami klausimai

Neradote informacijos apie pirkinį, užsakymą ar grąžinimą? Pabandykite jį rasti DUK skiltyje. Jei ir čia nerandate atsakymo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Viskas apie apsipirkimą

Kaip pateikti skundą dėl prekių?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu: pagalba@bonami.lt.
DAUGIAU APIE Skundus ir grąžinimus

Kur galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

Informaciją apie jūsų užsakymo būseną ir numatomą pristatymą galite rasti dviejose vietose. Savo Bonami paskyros skiltyje „Mano užsakymai“ rasite visų savo užsakymų būseną, įskaitant numatomą pristatymo datą. Mes taip pat informuosime jus apie visus jūsų užsakymo būsenos pasikeitimus el. pašto adresu, kurį įvedėte kurdami užsakymą.

Kaip pakeisti arba atšaukti užsakymą?

Jei norite pakeisti savo užsakymą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir nurodykite savo užsakymo numerį, bei ką norite pakeisti (pristatymo datą, pristatymo adresą, pridėti prekes prie užsakymo, atšaukti užsakymą ir t.t.). Užsakymo numerį galite rasti laiške su užsakymo patvirtinimu arba Bonami paskyros skiltyje „Mano užsakymai“.

Grąžinau prekes. Kiek laiko užtruks, kol atgausiu pinigus?

Pinigų grąžinimas į jūsų sąskaitą dažniausia užtrunka iki 14 dienų.
Jei per 14 dienų nuo siuntos gavimo prekes grąžinsite originalioje pakuotėje, grąžinsime jums visą sumokėtą sumą.
Nespėjote? Vis dar galite grąžinti neišpakuotas prekes. Kas 30 dienų (skaičiuojant nuo siuntos gavimo) sumažinsime jums grąžinamą sumą 5% nuo pirkimo kainos. Jei prekės negrąžinsite originalioje pakuotėje, grąžinamą sumą sumažinsime dar 15% nuo pirkimo kainos. Padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu. Jei čiužinį pirkote mūsų parduotuvėje, jį grąžinti galite per 45 dienas. Išsamią informaciją rasite toliau pateiktoje skundų nagrinėjimo informacijoje.