Mid Season Sale | Sutaupykite iki 50% →
Pavasaris namuose ir lauke | Semkitės įkvėpimo →
5 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Prekių grąžinimo tvarka

Nepatinka nė viena iš užsakytų prekių, o gal prekės atkeliavo kaip nors sugadintos, arba jas įsivaizdavote visiškai kitaip? Nesvarbu, ar tai maža pagalvėlė, ar didelė sofa, savo užsakymą iš Bonami visada galite grąžinti. Išsamias standartinių ir didelių gabaritų prekių grąžinimo instrukcijas rasite šiame puslapyje.

Didelių gabaritų prekių grąžinimas

Pavyzdžiui, sofa, stalas, fotelis ar didelė komoda.

1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda

  • el. paštu: pagalba@bonami.lt
  • telefonu: +37052084458
  • Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00
Gavus sugadintas prekes, per 2 dienas elektroninio pašto adresu pagalba@bonami.lt atsiųskite dėžės ir prekių nuotraukas, kitu atveju negalėsime reikalauti atsakomybės prisiėmimo iš vežėjo.

2. Siuntos grąžinimas

Prekę paims vežėjas. Prekių grąžinimas nieko nekainuoja.

  • Paėmimo datą sutarsite kartu su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jei vežėjas negalės paimti siuntos sutartą dieną, jis susisieks su jumis ir susitars dėl naujos datos.
  • Deja, dėl įtempto vežėjų grafiko grąžinamoms siuntoms nustatyti konkretaus paėmimo laiko negalime.
  • Perduodant pakuotę vežėjui, paprašykite iš jo paėmimo patvirtinimo.
  • Mes apmokėsime visas transportavimo išlaidas. Nepamirškite atsisiųsti ir užpildyti skundo formos, kurią reikia pridėti prie siuntos. Formą rasite skiltyje Mano užsakymai arba žemiau.

SKUNDO FORMA

3. Kai tik išnagrinėsime skundą, grąžinsime pinigus arba atsiųsime kitą prekę

Grąžinimui apdoroti turime 14 dienų. Išnagrinėję skundą, pinigus grąžinsime į sąskaitą, kurią nurodėte skundo formoje.

Kitų prekių grąžinimas

Pavyzdžiui, tekstilė, šviestuvas ar dekoracija.

1. Užpildykite skundo formą

Skundo formą rasite skiltyje Mano užsakymai arba žemiau.

SKUNDO FORMA

Nepamirškite prie mums grąžinamos pakuotės pridėti formos. Jei dėl kokių nors priežasčių negalite pridėti formos, į pakuotę įdėkite bent ranka užrašytą užsakymo numerį ir sąskaitos, į kurią norite, kad grąžintume pinigus, numerį.

2. Atsargiai supakuokite prekes

Atsargiai supakuokite prekę į originalią dėžutę. Svarbu, kad prekės būtų apsaugotos nuo tolesnės transportavimo žalos. Puikiai tiks laikraščiai ar popierius, burbulinė plėvelė arba putos.

    Grąžinamoje siuntoje turi būti:
    • Grąžinama prekė (-ės);
    • Užpildyta skundo forma;
    • Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

3. Grąžinkite prekę

Grąžinti prekę galite 3 būdais. Prieš išsiųsdami pakuotę įsitikinkite, kad nuo jos nuėmėte buvusius siuntimo lipdukus.


1. DPD kurjeriu

DPD kurjeris atvyks į jūsų namus, pasiims siuntą ir grąžins ją mums. Viskas nemokamai. DPD transportą galite užsisakyti čia.

2. OMNIVA paštomatu

Siuntą grąžinkite per OMNIVA paštomatą. Šis grąžinimo būdas galimas tik mažoms siuntoms. Siuntos etiketę galėsite sukurti paštomate, arba savitarnoje čia. Ant grąžinamos prekės dėžės išorinėje pusėje parašykite: „BONAMI ID: 98638055“ (taip užtikrinsite, kad siunta tikrai mus pasieks).

Informacija, kurios reikia norint sukurti siuntimo etiketę:

SIUNTĖJO DUOMENYS: įveskite savo asmeninius duomenis

GAVĖJO PAVADINIMAS: OMNIVA LT (rūšiavimo centras) - Packeta International ID: 98638055

GAVĖJO ADRESAS: Perspektyvos g. 32, Kauno m., Kauno m. sav., Kauno apskr., LT-52119

GAVĖJO TELEFONO NUMERIS: įveskite savo telefono numerį.

• Jūsų grąžinama prekė bus nugabenta į Omniva siuntų rūšiavimo sandėlį iš kurio prekė bus gabenama į mūsų prekių sandėlį Prahoje (Čekija).

.

4. Palaukite pinigų grąžinimo

Grąžinimui apdoroti turime 14 dienų. Išnagrinėję skundą, pinigus grąžinsime į sąskaitą, kuria buvo apmokėtas užsakymas. Jeigu pageidaujate grąžinimą gauti į kitą sąskaitą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. pašto adresu pagalba@bonami.lt.

Dažnai užduodami klausimai

Grąžinau prekes. Kiek laiko užtruks, kol atgausiu pinigus?

Pinigų grąžinimas į jūsų sąskaitą dažniausia užtrunka iki 14 dienų.
Jei per 14 dienų nuo siuntos gavimo prekes grąžinsite originalioje pakuotėje, mes grąžinsime visą sumą į jūsų sąskaitą.
Nespėjote? Neišpakuotas prekes galite grąžinti visus metus! Kas 30 dienų (pradedant 15 d.) sumažinsime jums grąžinamą sumą 5% nuo pardavimo kainos. Čiužinį galite grąžinti per 45 dienas.
Mes padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu.

Kaip paruošti prekes grąžinimui ir kaip jas grąžinti?

Supakuokite gaminį, kad išvengtumėte galimos žalos transportavimo metu. Grąžinamoje siuntoje turi būti:

- Grąžinama prekė (-ės);
- Užpildyta skundo forma;
- Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

Grąžinti galite nemokamai per DPD arba Omniva. Išsamią grąžinimo informaciją rasite aukščiau.

Ar prekių grąžinimas man kainuos?

Negabaritinių prekių grąžinimas nemokamas. Kitų produktų grąžinimas nemokamas, jei siunčiate per DPD.

Ar užtenka grąžinti tik sugadintą dalį, ar reikia grąžinti visą prekę?

Jei turite galimybę, atsiųskite mums sugadintų prekių nuotraukas ir mūsų skundų skyrius su jumis aptars tolimesnius veiksmus. Grąžinant prekę be nuotraukų, ją būtina grąžinti pilnoje komplektacijoje.

Ką daryti, jei gavau nepilną užsakymą?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

Ką daryti, jei gavau prekę su defektu, kurio negalima nufotografuoti?

Tokiu atveju galite atsiųsti mums vaizdo įrašą arba grąžinti prekę tiesiai mums.

Neradote ko ieškojote?

+37052084458 - Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00
pagalba@bonami.lt