Iki -15 % nuolaida vonios kambario prekėms | Sutaupykite →
Mid Season Sale | Sutaupykite iki 50% →
5 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Skundų nagrinėjimo tvarka

Bonami siekia, kad visos prekės būtų aukštos kokybės ir pristatytos be jokių pažeidimų. Tačiau kartais įvyksta gyvenimas. Parengėme išsamias standartinių ir negabaritinių prekių grąžinimo instrukcijas.

Skundai dėl didelių gabaritų prekių

Pavyzdžiui, sofa, stalas, fotelis ar didelė komoda.

1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda

  • el. paštu:: pagalba@bonami.lt
  • telefonu: +37052084458
  • Reikalinga informacija:

    • Defekto aprašymas. Trumpai apibūdinkite problemą: kas nutiko, koks produkto defektas?
    • Defekto nuotraukos. Padėkite paspartinti skundo nagrinėjimą. Nufotografuokite gaminį iš toli, iš arti, priartinę defekto/pažeidimo vietą. Taip pat nufotografuokite pakuotę ir pakuotės užpildymą.

    2. Siuntos grąžinimas

    Prekę paims vežėjas. Prekių grąžinimas nieko nekainuoja.

    • Paėmimo datą sutarsite kartu su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jei vežėjas negalės paimti siuntos sutartą dieną, jis susisieks su jumis ir susitars dėl naujos datos.
    • Deja, dėl įtempto vežėjų grafiko grąžinamoms siuntoms nustatyti konkretaus paėmimo laiko negalime.
    • Perduodant pakuotę vežėjui, paprašykite iš jo paėmimo patvirtinimo.
    • Mes apmokėsime visas transportavimo išlaidas. Nepamirškite atsisiųsti ir užpildyti skundo formos, kurią reikia pridėti prie siuntos. Formą rasite skiltyje Mano užsakymai arba žemiau.

    SKUNDO FORMA

    3. Kai tik išnagrinėsime skundą, grąžinsime pinigus arba atsiųsime kitą prekę

    Garantinis laikotarpis yra 2 metai. Skundą išnagrinėsime per 30 dienų ir susitarsime dėl prekių keitimo arba pinigų grąžinimo. Jei kils bet kokių klausimų, nedelsdami su jumis susisieksime.

    Skundai dėl kitų prekių

    Pavyzdžiui, tekstilė, šviestuvas ar dekoracija.

    1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir pateikite prekių defektą įrodančias nuotraukas

    Atsiųskite mums el. laišką adresu pagalba@bonami.lt, laiško pavadinime nepamirškite pridėti užsakymo numerį.

    Laiške turi būti:

    • Defekto aprašymas. Trumpai apibūdinkite problemą: kas nutiko, koks produkto defektas?
    • Defekto nuotraukos. Padėkite paspartinti skundo nagrinėjimą. Nufotografuokite gaminį iš toli, iš arti, priartinę defekto/pažeidimo vietą. Taip pat nufotografuokite pakuotę ir pakuotės užpildymą.

    Išsaugokite transportavimo pakuotę iki išnagrinėsime jūsų skundą. Tai supaprastins visą procesą. Jei iš vežėjo gavote pažeistą pakuotę, nebijokite jos priimti. Tereikia nufotografuoti sugadintą pakuotę ir kartu su vežėju raštu užfiksuoti padarytą žalą.

    2. Palaukite mūsų atsakymo dėl tolimesnių veiksmų

    Klientų aptarnavimo komanda susisieks su jumis ir susitarsite dėl jums tinkamo sprendimo. Jei norite, galite pakeisti prekes arba atgauti sumokėtus pinigus.

    Dažnai užduodami klausimai

    Grąžinau prekes. Kiek laiko užtruks, kol atgausiu pinigus?

    Pinigų grąžinimas į jūsų sąskaitą dažniausia užtrunka iki 14 dienų.

    Jei per 14 dienų nuo siuntos gavimo prekes grąžinsite originalioje pakuotėje, mes grąžinsime visą sumą į jūsų sąskaitą.

    Nespėjote? Neišpakuotas prekes galite grąžinti visus metus! Kas 30 dienų (pradedant 15 d.) sumažinsime jums grąžinamą sumą 5% nuo pardavimo kainos. Čiužinį galite grąžinti per 45 dienas.

    Mes padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu.

    Kaip paruošti prekes grąžinimui ir kaip jas grąžinti?

    Supakuokite gaminį, kad išvengtumėte galimos žalos transportavimo metu. Grąžinamoje siuntoje turi būti:

    - Grąžinama prekė (-ės);
    - Užpildyta skundo forma;
    - Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

    Grąžinti galite nemokamai per DPD. Išsamią grąžinimo informaciją rasite Prekių skundų / Prekių grąžinimo skyriuose.

    Ar prekių grąžinimas man kainuos?

    Negabaritinių prekių grąžinimas nemokamas. Kitų produktų grąžinimas nemokamas, jei siunčiate per DPD.

    Ar užtenka grąžinti tik sugadintą dalį, ar reikia grąžinti visą prekę?

    Jei turite galimybę, atsiųskite mums sugadintų prekių nuotraukas ir mūsų skundų skyrius su jumis aptars tolimesnius veiksmus. Grąžinant prekę be nuotraukų, ją būtina grąžinti pilnoje komplektacijoje.

    Ką daryti, jei gavau nepilną užsakymą?

    Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

    Ką daryti, jei gavau prekę su defektu, kurio negalima nufotografuoti?

    Tokiu atveju galite atsiųsti mums vaizdo įrašą arba grąžinti prekę tiesiai mums.

    Ką daryti, jei gavau kitą prekę?

    Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

    Ką daryti, jei atgavau kitokią sumą, nei tikėjausi?

    Pirmiausia patikrinkite sąskaitą faktūrą ir taikomų nuolaidų dydį. Jei suma vis tiek nesutampa, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir viską išspręsime kartu.

    Neradote ko ieškojote?

    Susisiekite su mumis:

    telefonu: +37052084458 - Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00
    el. paštu: pagalba@bonami.lt