Viskas jūsų ypatingoms Kalėdoms | Pasiruoškite →
10 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Skundai ir grąžinimai

Nepatinka nė viena iš užsakytų prekių, o gal prekės atkeliavo kaip nors sugadintos, arba jas įsivaizdavote visiškai kitaip? Nesvarbu, ar tai maža pagalvėlė, ar didelė sofa, savo užsakymą iš Bonami visada galite grąžinti. Išsamias standartinių ir didelių gabaritų prekių grąžinimo instrukcijas rasite šiame puslapyje.

Prekių grąžinimui suteikiame iki 365 dienų
Čiužinių grąžinimui suteikiame iki 45 dienų

Skundai dėl prekių

Jeigu prekės atvyko apgadintos, pažeistos, nepilnos komplektacijos ar su kitais trūkumais, pateikite mums skundą dėl atitinkamos prekės žemiau nurodytu būdu:

Prekių grąžinimas

Jeigu persigalvojote, prekė jums netinka ar nepatinka, neatrodo tokia, kaip nuotraukoje, galite ją tiesiog grąžinti. Žemiau rasite instrukcijas kaip grąžinti atitinkamas prekes:

Dažnai užduodami klausimai

Grąžinau prekes. Kiek laiko užtruks, kol atgausiu pinigus?

Grąžinimui apdoroti turime 14 dienų. Per šias dienas grąžinsime pinigus į jūsų sąskaitą, kurią nurodėte pretenzijos formoje.

Kaip paruošti prekes grąžinimui ir kaip jas grąžinti?

Supakuokite gaminį, kad išvengtumėte galimos žalos transportavimo metu. Grąžinamoje siuntoje turi būti:

- Grąžinama prekė (-ės);
- Užpildyta skundo forma;
- Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

Grąžinti galite nemokamai per DPD. Išsamią grąžinimo informaciją rasite Prekių skundų / Prekių grąžinimo skyriuose

Ar prekių grąžinimas man kainuos?

Negabaritinių prekių grąžinimas nemokamas. Kitų produktų grąžinimas nemokamas, jei siunčiate per DPD.

Ar užtenka grąžinti tik sugadintą dalį, ar reikia grąžinti visą prekę?

Jei turite galimybę, atsiųskite mums sugadintų prekių nuotraukas ir mūsų skundų skyrius su jumis aptars tolimesnius veiksmus. Grąžinant prekę be nuotraukų, ją būtina grąžinti pilnoje komplektacijoje.

Ką daryti, jei gavau nepilną užsakymą?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

Ką daryti, jei gavau prekę su defektu, kurio negalima nufotografuoti?

Tokiu atveju galite atsiųsti mums vaizdo įrašą arba grąžinti prekę tiesiai mums.

Ką daryti, jei gavau kitą prekę?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

Ką daryti, jei atgavau kitokią sumą, nei tikėjausi?

Pirmiausia patikrinkite sąskaitą faktūrą ir taikomų nuolaidų dydį. Jei suma vis tiek nesutampa, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir viską išspręsime kartu.

Neradote ko ieškojote?

klientų aptarnavimas +37052084458 / darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00