Bonami dienos iki 50 % | Griebkite nuolaidą →
5 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Viskas apie produktą

Esame elektroninė parduotuvė, kuri savo klientus nori įkvėpti bei jiems siūlyti plačiausią prekių asortimentą jaukiam gyvenimui. Turime daugiau nei 20 000 populiariausių gaminių. Juos išsiunčiame per kelias valandas.

Dažnai užduodami klausimai

Kaip pateikti skundą dėl prekių?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu: pagalba@bonami.lt. DAUGIAU APIE Skundus ir grąžinimus

Kur galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

Informaciją apie jūsų užsakymo būseną ir numatomą pristatymą galite rasti dviejose vietose. Savo Bonami paskyros skiltyje „Mano užsakymai“ rasite visų savo užsakymų būseną, įskaitant numatomą pristatymo datą. Mes taip pat informuosime jus apie visus jūsų užsakymo būsenos pasikeitimus el. pašto adresu, kurį įvedėte kurdami užsakymą.

Kaip pakeisti arba atšaukti užsakymą?

Jei norite pakeisti savo užsakymą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir nurodykite savo užsakymo numerį, bei ką norite pakeisti (pristatymo datą, pristatymo adresą, pridėti prekes prie užsakymo, atšaukti užsakymą ir t.t.). Užsakymo numerį galite rasti laiške su užsakymo patvirtinimu arba Bonami paskyros skiltyje „Mano užsakymai“.

KONTAKTAI

Klientų aptarnavimas

Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00
pagalba@bonami.lt
klientų linija +37052084458