Ši svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie failų naudojimą, taikymą ir patvirtinimą rasite čia

ok
Bonami rasite plačiausią prekių namams asortimentą.
Menu
5 €RegistracijaPrisijungimas5 €Krepšelis
PradžiaViskas apie apsipirkimąViskas apie apsipirkimąSkundai ir grąžinimai

Skundai ir grąžinimai

  • Prekių grąžinimui skiriame iki 365 dienų
  • Čiužinių grąžinimui iki 45 dienų

Skundų ir grąžinimų procedūra

Jūsų produktas nėra toks, kokio tikėjotės? Atvyko apgadintas ar tiesiog nepatinka? Visuomet galite grąžinti! Tereikia atlikti šiuos veiksmus.

1. Greitai ir paprastai užpildykite grąžinimo formą

Kur galiu rasti grąžinimo formą?

Grąžinimo formą galite rasti savo profilio skiltyje „Mano užsakymai“ arba el. pašte, nes ją gausite ir elektroniniu formatu, kartu su sąskaita faktūra. Prisijungę prie savo Bonami paskyros, pasirinkite užsakymą, į kurį buvo įtraukta grąžinama prekė, ir atsispausdinkite grąžinimo formą, kurią vėliau turėsitė užpildyti ir įdėti į pakuotę su grąžinama preke.

Jei nenorite nurodyti grąžinimo priežasties, to daryti neprivalote. Tačiau maloniai prašome užpildyti formą, kad paspartintumėte grąžinimo procesą.

MANO UŽSAKYMAI

Neturiu kur atsispausdinti formą

Jei neturite galimybės atspausdinti formos, į grąžinamą siuntą pridėkite lapelį su ranka užrašytu užsakymo numeriu ir banko sąskaitos numeriu, kad galėtume kuo greičiau grąžinti jums pinigus.

2. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl kurjerio iškvietimo

Neradote reikiamos informacijos, ar reikia patarimo?

Parašykite mums pagalba@bonami.lt. Iš karto pateikite šią svarbią informaciją, kad paspartintumėte procesą:
  • grąžinamo užsakymo numerį,
  • priežastį (apgadinimas, trūkstama dalis, netinkama prekė ir pan.),
  • sugadintų prekių atveju pridėkite nuotrauką, kurioje matytųsi prekės apgadinimas ir siuntos pakuotė
2. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl kurjerio iškvietimo

Kaip padėti pagreitinti skundo nagrinėjimą?

Galite nesudėtingai paspartinti skundo nagrinėjimą. Nepamirškite atsiųsti viso gaminio (iš tolo) ir sugadintos gaminio dalies nuotraukas. Jei trūksta dalies, pažymėkite tą vietą nuotraukoje (galite apibraukti). Taip pat atsiųskite mums pakuotės vidinio užpildymo nuotrauką (dažniausiai saugumui užtikrinti naudojame polistireną, oro pagalves, burbulinę plėvelę ir pan. medžiagas), kad kitą kartą išmoktume geriau supakuoti siunčiamą gaminį.

Kad pagal nuotraukas geriau atpažintume siuntinį ar prekę, taip pat pridėkite prie siuntinio / produkto pritvirtintų etikečių nuotraukas. Skundo nagrinėjimo metu pasistenkite išsaugoti visas transportavimo ir prekės pakavimo medžiagas, kad prireikus galėtume papildomai jas išanalizuoti. Jei gavote akivaizdžiai vežėjo apgadintą siuntinį, nebijokite jo priimti. Tiesiog nufotografuokite visą sugadintą siuntinį ir pateikite skundą vežėjui. Tai palengvins visą skundo nagrinėjimo ir pinigų grąžinimo procesą.

3. Saugiai supakuokite grąžinamą siuntą


Grąžinamos siuntos viduje turi būti:
  • grąžinama prekė,
  • užpildyta grąžinimo forma,
  • užpildo medžiaga, apsauganti nuo kitų transportavimo pažeidimų (burbulinė plėvelė, laikraščiai, polistirenas ir kt.).

Kaip teisingai supakuoti prekes?

Išvalykite gaminį ir supakuokite taip, kaip gavote. Atsargiai įvyniokite į originalų prekės įpakavimą ir įdėkite į siuntimo dėžę. Svarbu apsaugoti prekes nuo tolesnės žalos. Tam puikiai tinka pakavimo medžiagos, kurias gavote su preke, ar tiesiog laikraštis, pakavimo ar gėlių popierius. Trapiems gaminiams rekomenduojame burbulinę plėvelę arba pakavimo putas. Į pakuotę įdėkite užpildytą grąžinimo formą. Uždarykite pakuotę ir kruopščiai užlijuokite jos kraštus, jei reikia - sutvirtinkite.

4. Išsiųskite prekes


Mažas siuntas prašome grąžinti į mūsų siuntų surinkimo punktą:
- mažos siuntos yra ne daugiau kaip 10 kg svorio ir gali tilpti į batų dėžutės matmenų pakuotę.

Norėdami atgauti pinigus už grąžinamas prekes, turėsite pateikti grąžintos siuntos sekimo numerį ar kitą įrodymą, kad siuntą išsiuntėte mūsų adresu. Tokiu būdu galime garantuoti greitesnį pinigų grąžinimą, net ir tais atvejais kai siuntos pristatymas vėluoja arba siuntinys pametamas. Todėl būtinai išsaugokite siuntos sekimo numerį iki kol bus baigtas grąžinimo procesas.

Siuntą turite išsiųsti per OMNIVA. Galite pasinaudoti savitarnos svetaine čia: Omniva savitarna

Pasirinkite, ar norite grąžinti paštomatu, ar per kurjerį. Gavėjas visada privalo siuntą gauti per kurjerį, bet išsiųsti galite kaip jums patogiau.

OMNIVA LT (rūšiavimo centras) - Packeta International
E-mail: pagalba@bonami.lt
ID: 98638055
Perspektyvos g. 32
LT-52104, Kaunas (ex Ateities pl. 45B, Kaunas)
Lietuva

Didesnes nei 10 kg siuntas galite grąžinti per kurjerį, tokiu atveju susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi ir jie padės suderinti kurjerio iškvietimą į jūsų namus.

Kaip teisingai išsiųsti mažą siuntinį?

Jei prekes nuspręsite grąžinti tokiu būdu, pakanka išsiųsti supakuotą siuntinį aukščiau nurodytu adresu. Nepamirškite nurodyti mūsų ID numerio (kuris parašytas žemiau) ir mūsų partneris galės sėkmingai grąžinti mums jūsų prekes. (Ši paslauga skirta tik mažiems siuntiniams iki 10 kg).
ID: 98638055

5. Duokite mums laiko apdoroti jūsų skundą

Mes norime jums tik geriausio, todėl įsiklausome į jūsų norus. JŪS galite pasirinkti sau tinkamiausią sprendimą. Arba grąžinsime pinigus į jūsų banko sąskaitą per 14 dienų nuo siuntos gavimo, arba atsiųsime jums naują produktą.

Kada gausiu naują prekę?

Jei turėsime norimą prekę sandėlyje, galite tikėtis jos per kelias dienas. Jeigu tai specialiai užsakoma prekė, pristatymas gali šiek tiek užtrukti. Parašykite mums ir mes mielai jums pasakysime, kada tikėtis naujos siuntos.

Kaip veikia skundų nagrinėjimo procesas?

Kai paketas atkeliaus į mūsų sandėlį, nedelsdami informuosime jus. Jei viskas bus gerai, mes išsiųsime jums informacinį el. laišką, kai tik apdorosime jūsų skundą. Tada grąžinsime pinigus į jūsų banko sąskaitą. Skundo nagrinėjimo ar prekių grąžinimo sąlygos reglamentuojamos Skundų Procedūros tvarka.

Ką daryti kai...

Atgavau kitokią sumą, negu tikėjausi

Grąžiname tą pačią sumą, kuri buvo sumokėta už prekę užsakymo pateikimo metu. Iš kainos išskaičiuojama bet kokia pritaikyta nuolaida ar Bonami kreditai (kas yra kreditai?). Grąžinamą pinigų sumą galite rasti savo profilyje, skiltyje Mano užsakymai, detaliai pateiktą prie kiekvieno užsakymo.

Neatgavau pinigų

Laikas, per kurį grąžinami pinigai pasieks jus, priklauso nuo skundų nagrinėjimo proceso. Jei manote, kad pinigai jau turėtų būti grąžinti į jūsų sąskaitą, susisiekite su klientų aptarnavimo komanda: pagalba@bonami.lt.

Kur rasti grąžinimo formą?

Norėdami rasti grąžinimo formą tam tikram užsakymui, patikrinkite savo pašto dėžutę. Su kiekvienu apdorotu užsakymu mes atsiunčiame jums sąskaitą ir grąžinimo formą, tad tiesiog paieškokite gautųjų laiškų skiltyje, arba el. pašto dėžutės paieškos laukelyje įveskite "Padėkos ir Sąskaita"

Kada galiu grąžinti prekę?

Turite 365 dienas apsigalvoti
Jei išsiunčiate prekes originalioje pakuotėje per 14 dienų nuo siuntos gavimo, mes grąžiname visą sumą už prekes į jūsų sąskaitą. Ką daryti, jei praleidote grąžinimo laikotarpį? Nieko tokio! Galite grąžinti neišpakuotas prekes per 365 dienas. Suma, kurią skirsime tokiu atveju bus atitinkamai sumažinama 5% nuo pardavimo kainos kas 30 dienų (pradedant nuo 15 -osios prekių gavimo dienos). Mes padengiame būtiniausias išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu. Jei įsigijote čiužinį, galite jį grąžinti per 45 dienas. Išsamesnės informacijos ieškokite toliau pateiktame "Skundų Procedūra" aprašyme.
Turite iki 2 metų garantinį laikotarpį
Įprastai prekėms taikoma 24 mėnesių garantija, tad jei prekė sugedo ar pasirodė nekokybiška, galite pateikti dėl jos skundą. Tais atvejais, kai suteikiama ilgesnė nei įprastai garantija, ji bus nurodyta ant produkto pirkimo sąskaitos, garantinio dokumento ar pristatymo dokumento. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo pirkimo momento. Jei prekė perkama verslo tikslais ar naudojama verslo aplinkoje, garantinis laikotarpis yra tik 12 mėnesių.


Daugiau apie skundus ir grąžinimo sąlygas rasite skiltyje "Skundų Procedūra".