Pavasaris namuose ir lauke | Semkitės įkvėpimo →
Viskas apie apsipirkimą
Lietuvių
5 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Skundai ir grąžinimai

  • Prekių grąžinimui suteikiame iki 365 dienų
  • Čiužinių grąžinimui suteikiame iki 45 dienų

Skundai dėl prekių

Jeigu prekės atvyko apgadintos, pažeistos, nepilnos komplektacijos ar su kitais trūkumais, pateikite mums skundą dėl atitinkamos prekės žemiau nurodytu būdu:

Prekių grąžinimas

Jeigu persigalvojote, prekė jums netinka ar nepatinka, neatrodo tokia, kaip nuotraukoje, galite ją tiesiog grąžinti. Žemiau rasite instrukcijas kaip grąžinti atitinkamas prekes:

Dažnai užduodami klausimai

Grąžinau prekes. Kiek laiko užtruks, kol atgausiu pinigus?

Pinigų grąžinimas į jūsų sąskaitą dažniausia užtrunka iki 14 dienų.

Jei per 14 dienų nuo siuntos gavimo prekes grąžinsite originalioje pakuotėje, grąžinsime jums visą sumokėtą sumą.

Nespėjote? Vis dar galite grąžinti neišpakuotas prekes. Kas 30 dienų (skaičiuojant nuo siuntos gavimo) sumažinsime jums grąžinamą sumą 5% nuo pirkimo kainos. Jei prekės negrąžinsite originalioje pakuotėje, grąžinamą sumą sumažinsime dar 15% nuo pirkimo kainos. Padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu. Jei čiužinį pirkote mūsų parduotuvėje, jį grąžinti galite per 45 dienas. Išsamią informaciją rasite toliau pateiktoje skundų nagrinėjimo informacijoje.

Kaip paruošti prekes grąžinimui ir kaip jas grąžinti?

Supakuokite gaminį, kad išvengtumėte galimos žalos transportavimo metu. Grąžinamoje siuntoje turi būti:

- Grąžinama prekė (-ės);
- Užpildyta skundo forma;
- Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

Grąžinti galite nemokamai per DPD. Išsamią grąžinimo informaciją rasite Prekių skundų / Prekių grąžinimo skyriuose.

Ar prekių grąžinimas man kainuos?

Negabaritinių prekių grąžinimas nemokamas. Kitų produktų grąžinimas nemokamas, jei siunčiate per DPD.

Ar užtenka grąžinti tik sugadintą dalį, ar reikia grąžinti visą prekę?

Jei turite galimybę, atsiųskite mums sugadintų prekių nuotraukas ir mūsų skundų skyrius su jumis aptars tolimesnius veiksmus. Grąžinant prekę be nuotraukų, ją būtina grąžinti pilnoje komplektacijoje.
Jūs taip pat klausiate:

Ką daryti, jei gavau nepilną užsakymą?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

Ką daryti, jei gavau prekę su defektu, kurio negalima nufotografuoti?

Tokiu atveju galite atsiųsti mums vaizdo įrašą arba grąžinti prekę tiesiai mums.

Ką daryti, jei gavau kitą prekę?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

Ką daryti, jei atgavau kitokią sumą, nei tikėjausi?

Pirmiausia patikrinkite sąskaitą faktūrą ir taikomų nuolaidų dydį. Jei suma vis tiek nesutampa, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir viską išspręsime kartu.
Neradote ko ieškojote?
Susisiekite su mumis: pagalba@bonami.lt +37052084458
Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00