Menu
5 € jumsRegistracijaPrisijungimas5 € jumsKrepšelis
PradžiaPradžiaĮkvėpimas

5 patarimai, kaip tinkamai sėdėti prie kompiuterio

Neteisingas sėdėjimas bėgant metams gali daryti įtaką daugybei įvairių sveikatos problemų (ne tik nugaros ir kaklo skausmams). Štai kodėl tinkamai sėdėti būtina kai dar nejaučiate skausmo. Parodysime 5 pagrindinius dalykus, į kuriuos verta atkreipti dėmesį renkantis biuro kėdę, stalą ir kitus aksesuarus.

Tinkamas kėdės aukštis

Taisyklingai sėdint, keliai turi būti sulenkti stačiu kampu, o pėdos lengvai liesti grindis. Štai kodėl geriausia įsigyti reguliuojamo aukščio biuro kėdę, kurią galėsite pritaikyti pagal savo poreikius.

Rinkitės ergonomiškus aksesuarus

Jei didžiąją darbo dalį praleidžiate sėdėdami prie kompiuterio, tuomet įvertinsite įvairius aksesuarus, kurie nesąmoningai palaiko taisyklingą sėdėjimą. Tai gali būti juosmens atrama, ergonomiška pusiausvyros kėdė arba sėdėjimui pritaikytas kamuolys.

Stebėkite aukštį ir padėtį

Monitorius turi būti tokiame aukštyje, kad dirbant vaizdas būtų tik šiek tiek nukreiptas žemyn. Jei neturite pakankamai aukšto monitoriaus, tiks praktiškas stovas arba reguliuojamas nešiojamojo kompiuterio stovas.

Tinkamas stalviršio aukštis

Sėdint, alkūnės turi būti 90-100° kampu su dilbiu. Dar didesnį komfortą dirbdami prie kompiuterio galite užtikrinti naudodami ergonomiškus kilimėlius darbui su pele ir klaviatūra.

Keiskite sėdėjimą į stovėjimą ir atvirkščiai

Net taisyklingiausia padėtis nėra tobula, jei joje užsibūsite per ilgai. Dirbdami darykite reguliarias pertraukas ir pakaitomis sėdėkite ir stovėkite. O jei nenorite iš karto investuoti į reguliuojamo aukščio stalą, galite naudoti papildomą sulankstomą stalviršį, kurio daugiau nei pakanka retkarčiais dirbti stovint.