Darbo ir poilsio zonos transformacija


Vieta, kur Jiří Langmajer mokosi teatro vaidmenų, atsipalaiduoja, klausosi džiazo ar šėlsta su savo keturmečiu anūku. Tai – sodo namelio transformacijos į vyrišką kampelį rezultatas.


Įkvėpimo semkitės iš darbo ir poilsio kambario, kurį Jiří Langmajer sukūrė dizainerė Ema Traplova.

Visada jaučiau poreikį turėti savo erdvę ir darbo kambarį. Palmovkos teatre turėjau nedidelę studiją. Tačiau nuo tada, kai persikėliau gyventi su dabartine žmona, tokios vietos neturiu. Kada, jei ne dabar? Po šiek tiek apmąstymų nusprendžiau, kad sodo namelis bus skirtas mane džiuginančioms veikloms ir poilsiui.

Jiří Langmajer

Dažniausiai renkuosi šiek tiek drąsesnį požiūrį į interjero dizainą nei buvo numatyta iš pradžių. Šiuo atveju, priešingai, pradėjome nuo norimų drąsių spalvų, kurias sušvelninome ir pakoregavome jų proporcijas, kad pasiektume balansą.

Ema Traplova, Bonami interjero dizaino dizainerė

Prieš transformaciją

Po transformacijos

Ar kurdami erdvę turėjote konkrečią viziją?

Mane įkvėpė sodo namelio erdvė. Tokioje erdvėje negaliu kurti, pavyzdžiui, blizgančių marmurinių paviršių ar pramoninių betoninių baldų. Ši erdvė tiesiog pati pasirinko elementus.

Ar kilo nesklandumų projektuojant erdvę, ar įgyvendinant planus?

Iš pradžių norėjome palikti senesnį linoleumą ant grindų. Tačiau kai perdažėme visą erdvę, grindys atrodė negražiai, o švarios sienos išryškino visus nusidėvėjimo požymius. Todėl galiausiai grindis paslėpėme po pilkos ir smėlio spalvos kilimu, kuris visai erdvei suteikė dar daugiau elegancijos.

Kambario planas ir baldų išdėstymas.

Kambario planas ir baldų išdėstymas.

Kaip viską suplanavote?

Sodo namelis puikiai atitiko studijos su poilsio kambariu paskirtį. Daug dėmesio buvo skirta sandėliavimo erdvei, tačiau net ir ją pavyko sutvarkyti pasitelkus tinkamus baldus.

Paprastos vizualizacijos, leidžiančios klientui geriau įsivaizduoti būsimą interjerą.

Paprastos vizualizacijos, leidžiančios klientui geriau įsivaizduoti būsimą interjerą.

Pagal ką rinkotės interjero spalvinę gamą?

Spalva buvo akcentuojama nuo pat pradžių. Galiausiai nuo drąsių spalvinių detalių perėjome prie žemiškesnių tonų, naudojamų didesniuose plotuose. Taip interjeras neprarado spalvingumo ir kartu neatrodė iššaukiantis, netvarkingas ar varginantis.

Kaip pasirinkote ir pritaikėte medžiagas?

Medžiagos atitiko žemės spalvų schemą. Tai daugiausia natūralios medžiagos, pavyzdžiui, rotangas, džiutas, linas, mediena, oda, terakota...

Ar savininkas nustatė kokias nors dizaino ribas?

Svarbūs buvo keli pagrindiniai dalykai. Didžiausias dėmesys buvo skiriamas daiktadėžei, vietai gramofonui, poilsio ir darbo zonai, taip pat spalvoms. Tačiau abu žinojome, ko tikėtis ir pasitikėjome procesu.

Kuriai kambario daliai reikėjo skirti daugiausia dėmesio?

Didžiausią dėmesį sutelkiau į gramofono komodą. Visa ši sienelė skirta garsui, taip pat laikyti daugybę plokštelių. Be to, tai gana didelis ir išskirtinis baldas nedidelėje erdvėje.

Kuo vadovavotės renkantis aksesuarus ir dekoracijas?

Mėgstu, kai aksesuarai yra ir praktiški, ne tik dekoratyvūs. Taigi, mūsų atveju, daugiausia dėmesio skyriau apšvietimui, vazoms, paveikslų rėmeliams ir galiausiai pagalvėlėms bei užtiesalams. Viskas buvo susiję su natūraliais tonais.

Pagrindinis lubų apšvietimas ir visa elektros instaliacija buvo gerai suprojektuoti erdvėje. Aš tiesiog sumontavau praktiškus šviestuvus. Kitose vietose pastačiau stalinius ir pastatomus šviestuvus ir taip erdvėje sukuriau skirtingą atmosferą.

Ema Traplova, Bonami Interior Design dizainerė

Sodo namelio veranda buvo įrengta iš dalies. Paprastos medinės sofos su keliomis pagalvėlėmis pakako patogiai ir maloniai pasisėdėjimo vietai sukurti.



Transformacijos autorė ir dizainerė Ema Traplova.