Bonami Days: su 40 % nuolaidomis | Griebkite nuolaidą →
10 € jumsRegistracijaPrisijungimasKrepšelis Menu

Prekių grąžinimo tvarka

Nepatinka nė viena iš užsakytų prekių, o gal prekės atkeliavo kaip nors sugadintos, arba jas įsivaizdavote visiškai kitaip? Nesvarbu, ar tai maža pagalvėlė, ar didelė sofa, savo užsakymą iš Bonami visada galite grąžinti. Išsamias standartinių ir didelių gabaritų prekių grąžinimo instrukcijas rasite šiame puslapyje.

Didelių gabaritų prekių grąžinimas

Pavyzdžiui, sofa, stalas, fotelis ar didelė komoda.

1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda

Prireikus pagalbos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Gavę sugadintas prekes, per 2 dienas elektroninio pašto adresu pagalba@bonami.lt atsiųskite dėžės ir prekių nuotraukas, kitu atveju, negalėsime reikalauti atsakomybės prisiėmimo iš vežėjo.

2. Siuntos grąžinimas

Prekę paims vežėjas. Prekių grąžinimas nieko nekainuoja.

  • Paėmimo datą sutarsite kartu su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jei vežėjas negalės paimti siuntos sutartą dieną, jis susisieks su jumis ir susitars dėl naujos datos.
  • Deja, dėl įtempto vežėjų grafiko grąžinamoms siuntoms nustatyti konkretaus paėmimo laiko negalime.
  • Perduodant pakuotę vežėjui, paprašykite iš jo paėmimo patvirtinimo.
  • Mes apmokėsime visas transportavimo išlaidas. Nepamirškite atsisiųsti ir užpildyti skundo formos, kurią reikia pridėti prie siuntos. Formą rasite skiltyje Mano užsakymai arba žemiau.

SKUNDO FORMA

3. Kai tik išnagrinėsime skundą, grąžinsime pinigus arba atsiųsime kitą prekę

Grąžinimui apdoroti turime 14 dienų. Išnagrinėję skundą, pinigus grąžinsime į sąskaitą, kurią nurodėte skundo formoje.

Kitų prekių grąžinimas

Pavyzdžiui, tekstilė, šviestuvas ar dekoracija.

1. Užpildykite skundo formą

Skundo formą rasite skiltyje Mano užsakymai arba žemiau.

SKUNDO FORMA

Nepamirškite prie mums grąžinamos pakuotės pridėti formos. Jei dėl kokių nors priežasčių negalite pridėti formos, į pakuotę įdėkite bent ranka užrašytą užsakymo numerį ir sąskaitos, į kurią norite, kad grąžintume pinigus, numerį.

2. Atsargiai supakuokite prekes

Atsargiai supakuokite prekę į originalią dėžutę. Svarbu, kad prekės būtų apsaugotos nuo tolesnės transportavimo žalos. Puikiai tiks laikraščiai ar popierius, burbulinė plėvelė arba putos.

    Grąžinamoje siuntoje turi būti:
    • Grąžinama prekė (-ės);
    • Užpildyta skundo forma;
    • Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

3. Grąžinkite prekę

Grąžinti prekę galite 2 būdais. Prieš išsiųsdami pakuotę įsitikinkite, kad nuo jos nuėmėte buvusius siuntimo lipdukus.


1. DPD kurjeriu – išlaidas padengiame mes

DPD kurjeris atvyks į jūsų namus, pasiims siuntą ir grąžins ją mums. Viskas nemokamai. DPD transportą galite užsisakyti čia.

2. OMNIVA paštomatu – grąžinimo išlaidas apmokate jūs

SVARBU: Pristatymą būtina pasirinkti per kurjerį, grąžinimas su pristatymu į paštomatą nėra galimas. Siuntą grąžinkite per OMNIVA paštomatą. Šis grąžinimo būdas galimas tik mažoms siuntoms. Siuntos etiketę galėsite sukurti paštomate, arba savitarnoje čia. Ant grąžinamos prekės dėžės išorinėje pusėje parašykite: „BONAMI ID: 98638055“ (taip užtikrinsite, kad siunta tikrai mus pasieks).

Informacija, kurios reikia norint sukurti siuntimo etiketę:

SIUNTĖJO DUOMENYS: įveskite savo asmeninius duomenis ir telefono numerį

GAVĖJO: OMNIVA LT (rūšiavimo centras) - Packeta International ID: 98638055
Aviacijos g. 6 Karmėlava, LT-54462, Kaunas, Lithuania

• Jūsų grąžinama prekė bus nugabenta į Omniva siuntų rūšiavimo sandėlį iš kurio prekė bus gabenama į mūsų prekių sandėlį Prahoje (Čekija).

4. Palaukite pinigų grąžinimo

Grąžinimui apdoroti turime 14 dienų. Išnagrinėję skundą, pinigus grąžinsime į sąskaitą, kuria buvo apmokėtas užsakymas. Jeigu pageidaujate grąžinimą gauti į kitą sąskaitą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. pašto adresu pagalba@bonami.lt.

365 dienos apsispręsti

Kaip veikia 365 dienų grąžinimo politika?

Jei per 14 dienų nuo užsakymo gavimo prekes išsiųsite mums atgal originalioje pakuotėje, į jūsų sąskaitą grąžinsime visą sumą.

Nespėjote?

  • Išpakuotas prekes vis tiek galite grąžinti per 365 dienas. Kiekvieną mėnesį (pradedant nuo kitos dienos po siuntinio gavimo) jums grąžinamą sumą sumažinsime 5 % nuo pardavimo kainos.
  • Jei prekės negrąžinsite originalioje pakuotėje, grąžinamus pinigus sumažinsime dar 15 % pirkimo kainos. Padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su jo grąžinimu.
  • Grąžinsime pinigus į jūsų sąskaitą. Tiesiog įveskite sąskaitos numerį formoje (žr. nuorodą žemiau), į kurią turėtume siųsti pinigus. Jei pageidaujate, pinigus galime pridėti į jūsų kliento sąskaitą kreditų pavidalu.

Kokia yra prekių grąžinimo per 365 dienas tvarka?

  1. Užpildykite formą ir įdėkite į pakuotę su grąžinamomis prekėmis arba atsiųskite mums el. paštu pagalba@bonami.lt.
  2. Grąžinkite gaminį originalios būklės. Atsargiai supakuokite (geriausia originalioje dėžutėje). Svarbu, kad jis būtų apsaugotas nuo tolesnės žalos.
  3. Dėmesio, prekės turi būti švarios, nenusidėvėjusios ar nesugadintos. Kitaip, galimybė grąžinti per 365 dienas tokioms prekėms netaikoma.
  4. Išsiųskite. Visas pristatymo parinktis galite rasti šio puslapio viršuje, skiltyje „Grąžinkite prekę“.
  5. Pinigus grąžinsime per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo.

Grąžinate didelę prekę?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri pasirūpins jos grąžinimu.

PATARIMAS

Atkreipkite dėmesį, kad forma mus turi pasiekti per 365 dienas nuo prekės gavimo. Jei prekes grąžinate paskutinę minutę, formą prašome pateikti mums el. paštu. Siuntinys turi būti išsiųstas nedelsiant – ne vėliau kaip per 14 dienų nuo el. pašto išsiuntimo. Nepamirškite atspausdintos formos įdėti į pačią pakuotę.

Ar 365 dienų grąžinimo politika galioja visiems produktams?

Čiužinį galite grąžinti per 45 dienas. 365 dienų grąžinimo laikotarpis netaikomas vaistams ir kosmetikos priemonėms. Daugiau informacijos rasite grąžinimo politikoje.

Dažnai užduodami klausimai

Grąžinau prekes. Kiek laiko užtruks, kol atgausiu pinigus?

Pinigų grąžinimas į jūsų sąskaitą dažniausia užtrunka iki 14 dienų.
Jei per 14 dienų nuo siuntos gavimo prekes grąžinsite originalioje pakuotėje, mes grąžinsime visą sumą į jūsų sąskaitą.
Nespėjote? Neišpakuotas prekes galite grąžinti visus metus! Kas 30 dienų (pradedant 15 d.) sumažinsime jums grąžinamą sumą 5% nuo pardavimo kainos. Čiužinį galite grąžinti per 45 dienas.
Mes padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu.

Kaip paruošti prekes grąžinimui ir kaip jas grąžinti?

Supakuokite gaminį, kad išvengtumėte galimos žalos transportavimo metu. Grąžinamoje siuntoje turi būti:

- Grąžinama prekė (-ės);
- Užpildyta skundo forma;
- Pakuotės užpildymo medžiaga, apsauganti nuo tolesnio pažeidimo (burbulinė plėvelė, laikraštis, polistirenas ir kt.).

Grąžinti galite nemokamai per DPD arba Omniva. Išsamią grąžinimo informaciją rasite aukščiau.

Ar prekių grąžinimas man kainuos?

Negabaritinių prekių grąžinimas nemokamas. Kitų produktų grąžinimas nemokamas, jei siunčiate per DPD.

Ar užtenka grąžinti tik sugadintą dalį, ar reikia grąžinti visą prekę?

Jei turite galimybę, atsiųskite mums sugadintų prekių nuotraukas ir mūsų skundų skyrius su jumis aptars tolimesnius veiksmus. Grąžinant prekę be nuotraukų, ją būtina grąžinti pilnoje komplektacijoje.

Ką daryti, jei gavau nepilną užsakymą?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir atsiųskite mums pakuotės ir siuntimo etiketės nuotraukas. Nedelsdami susisieksime su jumis ir susitarsime dėl jums priimtino sprendimo.

Ką daryti, jei gavau prekę su defektu, kurio negalima nufotografuoti?

Tokiu atveju galite atsiųsti mums vaizdo įrašą arba grąžinti prekę tiesiai mums.

Kaip veikia 365 dienų grąžinimo politika?

Jei per 14 dienų nuo užsakymo gavimo prekes išsiųsite mums atgal originalioje pakuotėje, į jūsų sąskaitą grąžinsime visą sumą.

Nespėjote?

  • Išpakuotas prekes vis tiek galite grąžinti per 365 dienas. Kiekvieną mėnesį (pradedant nuo kitos dienos po siuntinio gavimo) jums grąžinamą sumą sumažinsime 5 % nuo pardavimo kainos.
  • Jei prekės negrąžinsite originalioje pakuotėje, grąžinamus pinigus sumažinsime dar 15 % pirkimo kainos. Padengsime būtiniausias išlaidas, susijusias su jo grąžinimu.
  • Grąžinsime pinigus į jūsų sąskaitą. Tiesiog įveskite sąskaitos numerį formoje (žr. nuorodą žemiau), į kurią turėtume siųsti pinigus. Jei pageidaujate, pinigus galime pridėti į jūsų kliento sąskaitą kreditų pavidalu.

Kokia yra prekių grąžinimo per 365 dienas tvarka?

  1. Užpildykite formą ir įdėkite į pakuotę su grąžinamomis prekėmis arba atsiųskite mums el. paštu pagalba@bonami.lt.
  2. Grąžinkite gaminį originalios būklės. Atsargiai supakuokite (geriausia originalioje dėžutėje). Svarbu, kad jis būtų apsaugotas nuo tolesnės žalos.
  3. Dėmesio, prekės turi būti švarios, nenusidėvėjusios ar nesugadintos. Kitaip, galimybė grąžinti per 365 dienas tokioms prekėms netaikoma.
  4. Išsiųskite. Visas pristatymo parinktis galite rasti šio puslapio viršuje, skiltyje „Grąžinkite prekę“.
  5. Pinigus grąžinsime per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo.
Grąžinate didelę prekę? Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri pasirūpins jos grąžinimu.

PATARIMAS: Atkreipkite dėmesį, kad forma mus turi pasiekti per 365 dienas nuo prekės gavimo. Jei prekes grąžinate paskutinę minutę, formą prašome pateikti mums el. paštu. Siuntinys turi būti išsiųstas nedelsiant – ne vėliau kaip per 14 dienų nuo el. pašto išsiuntimo. Nepamirškite atspausdintos formos įdėti į pačią pakuotę.

Ar 365 dienų grąžinimo politika galioja visiems produktams?
Čiužinį galite grąžinti per 45 dienas. 365 dienų grąžinimo laikotarpis netaikomas vaistams ir kosmetikos priemonėms. Daugiau informacijos rasite grąžinimo politikoje.

Neradote ko ieškojote?

klientų aptarnavimas +37052084458 / darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00